»Svetovne trge preplavljajo cenejši kitajski avtomobili, njihova cena je umetno nizka, kar omogočajo ogromne državne subvencije. To izkrivlja naš trg.«
»Ukrepom proti kitajskim državnim subvencijam za proizvodnjo solarnih panelov, polprevodnikov in električnih avtomobilov, ki že zdaj presega svetovne potrebe, proti čemur naj bi ZDA uvedle visoke carine.«
»Če pogledamo, koliko kitajskih proizvajalcev prihaja v Evropsko unijo, se sprašujem, kdo bo vse to kupil in kako bodo podelili subvencije, za kateri avtomobil da in za katerega ne, če sploh bodo kakšne subvencije. Ta hip kaže, da bi lahko najbolj trpeli prav mi, Evropejci.«
»Govorimo o dokaj majhnih številkah. Mislim, da gre za približno sedem tisoč avtomobilov. Za celoten evropski trg to ni veliko. Je pa to spodbuda evropskim proizvajalcem, da pospešijo izdelavo cenejših električnih avtomobilov, ki so jih sicer že napovedali. Vsi glavni proizvajalci imajo takšne avtomobile v sklepnih fazah razvoja in bodo prej ali slej na trgu.«
»Kazenske carine Evropske komisije so prizadele nemška podjetja in njihove vrhunske izdelke. Avtomobili morajo postati cenejši na račun večje konkurence, odprtih trgov in boljših poslovnih pogojev, ne pa zaradi trgovinske vojne in izoliranosti trga.«
»Nesprejemljivo je, da so zaradi pravil EU o državni pomoči in različnih carinah evropski proizvajalci avtomobilov v primerjavi s kitajskimi podjetji v slabšem položaju.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju